Thursday, June 11, 2009

moga bahagia berpanjangan....

bersua kembali di halaman blog saya yang tidak seberapa ni.. moga x jemu kawan2 membacanya.. kalau diikutkan hati, saye memang agak malas nak memblogkan diri.. tapi memandangkan kawan seangkatan saya sudahpon berjaya dengan blog memasing yang sangat canggih manggih tu, saya pon termotivasi sekali untuk menulis lam blog ni.. citer minggu ini, citer kawen... bukan saya yang kawen, tetapi kawan aka kakak..bleh la..nama die k erni.. melangsungkan perkahwinannya dengan fadlie aka panjang.. sangat cantik saye melihat mereka2 pada hari itu.. saya datang bersama susu dan mr. kayy, dan makan semeja bersama k intan dan k husna (kakak ker???) heheh.. ape pon saye nak ucapkan kepada k erni n panjang, semoga berbahagia melayari bahtera rumah tangga dan semoga kekal hingga hujung nyawa... so, enjoy pic ni ya.. *****wassalam*******

7 comments:

  1. kamu masuk kan juga keburukan gambo ku itu...
    aduhh malu sekejap...
    hehehe....

    ReplyDelete
  2. alaaa..
    saya spatotnye pergi ernie kawennnn..
    arghhh..
    maaf ye kakkk..
    =))

    ReplyDelete
  3. cik sue,
    mane ade burukss??comel lagi ade..
    kan..kan

    ymn,
    hye..
    thanks coz singgah jap..hehe

    cik aja,
    kemana kamu pergi pada hari kejadian???

    ReplyDelete
  4. Nana,

    Pegi tak mengajak .. nyamfah ai...ahaks....

    ReplyDelete
  5. cik ryn..
    bukan ker saye nampak kamu tgh makan ari tu??
    siap lambai kt saye lagik...
    haaa..cam no tuh??
    sape nak jawab???

    ReplyDelete
  6. Alamak nana...

    Blog dah bersawang dah.. cepat arr update uhuuhuhu.. takpe..takpe.. meh jenguk blog cik ryn.. nana telah ditag ok.. meh arr jawab meh...

    ReplyDelete